Umor fotografic


Urmatorul eseu despre arta fotografica apartine lui GOGU de pe FOTOTARGET. Ii multumesc pentru inspiratie si ii urez Lumina buna.

Diafragma ma-sii de treaba ! De cand m-am impiedicat de un DSLR, ma lupt ca un soldat roman pe campul de batalie si incerc sa fiu mereu cu lancea in mana, sa pot cuceri Divizia ISO, dar nu-mi da pace nici Regimentul Diafragme! Daca incerc sa-mi trag sufletul nitel, sare pe mine un comando numit White Balance! Aaaa, si asta nu-i tot! Zic si eu ca i-am decimat pe toti, si sare la atac escadronul Multiple Exposure! Vlaguit deja, cu ranile pansate, ma trezesc brusc atacat din toate partile de gherila urbana, din care fac parte, unu’ de-i zice Bracketing, altu’ de-i zice Priority din neamu lu’ Aperture si inca unu Focus al lui Point. Da-i terminai si pe astia! Ma duc seara lihnit la dormitor, si ce sa vezi! Ma trezii pe cap cu o comisie – Manage Picture Control cica-i zice, si astia ma bagara la arest pentru color space murdar, auzi la ei, nemernicii! Asta cred ca mi se trage de la asa-zisul camarad Flash, poreclit si Bounce! Lasa ca i-o coc eu lui, idiotul! Asa ca dragii mosului, luptandu-ma pe frontul tehnicii, uitai de tot de compozitie!

Posted on 14 Noiembrie 2010, in Fără categorie. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

